Archiwum

29 września 2021r.

Z okazji Dnia Pieczonego Ziemniaka oraz Dnia Chłopaka, dzieci z oddziału przedszkolnego, zerówki oraz klasy 1 wraz ze swoimi Paniami oraz Rodzicami, wybrały się na wycieczkę do Szkółki Leśnej Przejazd. Dzięki Panom Leśnikom, przygodę rozpoczęliśmy od ścieżki edukacyjnej. Była przechadzka po lesie i obserwacja naturalnego ekosystemu świata roślin i zwierząt. Poznawaliśmy przyrodę patrząc, słuchając i dotykając. Po niezwykłej dawce wiedzy, przyszedł czas na ognisko oraz zabawy swobodne. Serdecznie dziękujemy Nadleśnictwu Kozienice za gościnę!

21 września 2021r.

Klasa II i III wyjechała na wycieczkę do Kazimierza Dolnego. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od spotkania z przewodnikiem a następnie spacerem po renesansowym rynku, gdzie podziwialiśmy zabytkowe kamieniczki. Następnie wchodziliśmy na Górę Trzech Krzyży oraz zamek i basztę na których podziwialiśmy piękne widoki. Kolejnym punktem wycieczki był przejazd meleksami do wąwozu korzeniowego co sprawiło dzieciom wiele radości. O godzinie 13 rozpoczęliśmy rejs statkiem. Płynęliśmy w górę Wisły obok zamku w Janowcu i z powrotem. Pobyt w Kazimierzu zakończyliśmy zakupem kazimierskich kogutów i pamiątek.

10 lutego 2021r.

Bal karnawałowy Przedszkolaków.

17 lutego 2021r.

Oglądanie albumów z dzikimi kotami, czytanie wierszy o kotkach, poznawanie różnych ras i zwyczajów kocich …a na koniec plastelinowe koty. To wszystko w Dniu Kota u zerówki.

7 lutego 2021r.

Zabawa karnawałowa w klasie pierwszej.

5 lutego 2021r.

Zabawa karnawałowa w klasie drugiej.

1 lutego 2021r.

Bal karnawałowy w zeróweczce.

30 stycznia 2021r.

Zabawy na śniegu klasy pierwszej.

Zabawy na śniegu klasy drugiej.

22 stycznia 2021r.

Prezenty dla Babć i Dziadziusiów przygotowane przez naszych pierwszoklasistów.

23 grudnia 2020r.

Przedstawienia świąteczne w wykonaniu zerówki i klasy 6b oraz koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu naszych uczniów.

16 grudnia 2020r.

Już w listopadzie Publiczna Szkoła Podstawowa wraz z Parafią Rzymskokatolicką w Cerekwi ogłosiła wśród uczniów Zdalny Konkurs Kolęd.

16 rudnia 2020r.

Dzień pełen wrażeń w ,,zeróweczce”. Poznajemy nową emocję-złość i próbujemy ją wygonić za pomocą własnoręcznie przygotowanych wniosków.

6 grudnia 2020r.

Mikołajki u przedszkolaków: choinka, paczki i wspólne pieczenie pierniczków.

25 listopada 2020r.

Dzień Pluszowego Misia w zeróweczce. Było huczne sto lat, tort, balony, trochę historii…i spotkanie czytelnicze online z Misiową Mamą!

12 listopada 2020r.

Z okazji 102 rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, uczniowie klasy V przygotowali uroczystą akademię, którą zaprezentowali kolegom ze wszystkich klas poprzez aplikację Teams.

22 października odbyło się Ślubowanie Uczniów Klasy Pierwszej. Po uroczystości pierwszoklasiści otrzymali drobne upominki oraz swój pierwszy dokument – Legitymację szkolną.

15 października 2020r.

Czy wiecie, że 15 października obchodzimy Dzień Czystych Rąk? Z tej okazji zerówkowicze przypomnieli zasady prawidłowego mycia rączek i wzięli udział w eksperymentach z mydełkami.

13 października 2020r.

Dzień Edukacji Narodowej w naszej szkole został uczczony uroczystą akademią przygotowaną przez uczniów klasy trzeciej, słowo do uczniów, nauczycieli i pracowników szkoły skierowała również p. Dyrektor. Jednak w tym roku wszystko obyło się w trochę innych warunkach: cały występ był transmitowany na żywo z sali klasy trzeciej do wszystkich sal lekcyjnych naszej szkoły poprzez platformę Teams.

3 października 2020r.

Jesienne sałatki zerówkowiczów

28 września 2020r.

Akcja Sprzątanie Świata 2020. Dzisiaj nasi młodsi uczniowie wysprzątali teren wokół szkoły, starsi natomiast, las w Cerekwi wokół mogiły-miejsca pamięci.

27 września 2020r.

Odwiedziny Przedszkolaków w remizie strażackiej. Uśmiechów i zachwytów nie było końca. Dziękujemy